Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, augusti 16, 2011

Roligaste väggen på bygget

Undrar om snickaren tycker detsamma?

5 kommentarer:

Nikki sa...

Blir nog bra det där.är det ni som designat bygget och inredningen ? Bra jobb o lycka till med allt

Fredrik Envier sa...

Vi har gjort grunden, uppdelningen...sen har en riktig arkitekt lagt sin touch på stället. Samma sak med inredningen, vi har väl gett en fingervisning om vart vi vill, sen har de satt en professionell touch på det hela.

Så det hela är verkligen bästa kombinationen! ;)

Ella sa...

Har en fråga. Vi måste absolut komma och besöka er på premiären, och då undrar jag om ni kommer sälja alkoholfri öl? Vore ju great! Är nämligen gravid och vill inte vara tråkig och bara kunna dricka läsk osv..

Fredrik Envier sa...

Det ska jag nog kunna se till att det finns i samtliga barer.

Ella sa...

Härligt! Det kallar jag bra service och modern klubb..Det finns ju numera på de flesta barer/pubar, men säkert inte det första man tänker på kan jag tänka mig!