Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, augusti 31, 2011

Rosen ger order

Byggherren sätter tydligt upp spelreglerna...


3 kommentarer:

Jennie sa...

Haha lovely! Kan du be han skriva en lapp till mina kollegor ang. ämnet "ni som skiter och lämnar ränder?" Tack. Han verkar nämligen ha sinne för detta med lappar. /Lönnström

Anonym sa...

varför står det the way I are? heter det inte the way I am?

honmagnusson sa...

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg! För chansen att öka antalet läsare eller bara synas. Tävlingen kommer upp i veckan men du kan redan nu skriva jag vill vara med i veckas blogg i vilket inlägg du vill. Take care!