Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, september 20, 2011

Change of plans

Blev lite trångt på vissa ställen, så vi öppnar upp för att skapa bättre flöde i lokalen. :)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske inget du diskuterar över en blogg,men hur f..n får man finansiering till ett "krog" i dessa kristider?

Bankerna börjar hålla hårt i stålarna då deras likviditet är ansträngd och knappt lånar ut till industrierna!

/snobben

Anonym sa...

Men jag önskar dig verkligen lycka till och kan jag göra någonting för dig i framtiden så ska jag göra det fast att du inte kommer att märka det...

/snobben

Fredrik Envier sa...

Ditt sista inlägg var något kryptiskt? Om du ska göra något FÖR mig men jag kommer inte att märka det? Då känns det som att du inte gjort något för mig?

Ang finansieringen så är det ju precis som du säger, inget man kanske detaljerat förklarar här. Men vi har hittat ett bra tillfälle, som gjort att vi kunnat genomföra detta. Självklart går man in med en rätt stor risk i ett sådant här projekt, så det gäller att tro på vad man gör!

Anonym sa...

Är du fortfarande lika säker på investeringen efter den första tiden som du haft öppet? Känns inte som en direkt succé om du frågar mig.