Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, september 29, 2011

Sindy bästis Pär...

10 kommentarer:

Alexandra sa...

Gull :)

Mr:P sa...

Åhh... ;)

Anonym sa...

Börjar du bli något mer ödmjuk nu? Du har ju sågat Patric med vänner flertalet gånger och det verkar ju faktiskt inte bära sig mycket bättre för er. Hur känns det?

Anonym sa...

Skilj på vänner och andra individer, som inte är just annat än Patrics "vänner"

Fredrik Envier sa...

Lite off topic för själva blogginlägget, men visst...välkomna! :) Det jag inte hade väntat mig, kan jag lätt erkänna att ryktet kring tidigare ställen sitter väldigt hårt rotat. Tar tid att tvätta bort, vilket vi håller på med. Allt handlar inte om kvantitet... Har du lite historia kring Uppsalas krogliv, så har många av krogarna arbetat sig upp till den plats de är i dag.

Kalas sa...

Men kvantitet är väl ändå viktigt när det kommer till att kunna betala hyran? Men visst, har du 25 personer som alla gör av med 7000kr så är ni relativt säkra. :)

Vi väntar med spänning på när åldern dippar neråt. Då kommer vi förbi och ler lite pillemariskt.

Jennie sa...

Kanske blir hennes första förälskelse oxå? ;)

Mr:P sa...

Vem vet? He he! ;)

Yvette sa...

Receptet på din pastasås !!??

Martina sa...

Om det nu är så att du vill att det här stället ska bli annorlunda så kanske du skulle satsa på lite trevligare personal i garderoben/kassan har aldrig vart med om än värre och otrevligare bitter fitta i hela mitt liv, annars jätte fräscht och fint men tyvärr känner jag att det är samma "skit" som förut om man får säga så. Hoppas verkligen att du lyckas tvätta bort det gamla ryktet och att det går bra för dig!

Martina