Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, november 17, 2011

Torsdagsmys med frugan

Viktigt att hitta annan tid när stor del av helgen försvinner. Så torsdagarna är våra dagar numera.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena!
Nu kanske det här låter som ett gnäll inlägg men men.
Jag gillar verkligen hur det ser ut inne på whiteclub! Jag har dock aldrig satt min fot innanför dörrarna. (bara sett genom rutorna) Jag har försökt att gå dit efter att vi t.ex suttit på terassen,bullit eller oasia och tagit några järn. jag vill verkligen kolla in stället! Men varje gång har vi vänt när vi står vid entren. Det står en hög med dryga fulla fjortisar och småturkar utanför varje gång som får mig otroligt otaggad på att gå in. Vet många många som vänt i dörren. Jag vet att det är sjukt svårt att göra nåt åt detta och det är förjävla tråkigt att det än en gång blir ett fjortis hak. Tyvärr är jag ju själv en av dom som bidrar till det då jag vänder. blir liksom en ond cirkel. Men ett tips är att kanske ha "rökrutan" i gränden istället? Tror fler äldre skulle gå in då. Hoppas iaf att det går bra för dig och att ni kämpar på med whiteclub! Det är inte lätt att vända en trend men det går! Lycka till!

Fredrik Envier sa...

Det där är vad jag kallar bra och konstruktiv kritik. Vi är medvetna om att framsidan inte ser så lockande ut i dagsläget. Jag skulle gärna plancera rökrutan i gränden, för att slippa ha den på framsidan. Problemet är att vi skulle få ta bort den samma dag, då grannarna skulle klaga för mycket. Vi har däremot planer på att göra om rökrutan på framsidan, så det blir mycket trevligare och ser mycket mer välkomnande ut. You'll see! Tack för att du tog dig tid och skriva, för en gångs skulle konstruktiv kritik.