Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, juni 08, 2011

Å så lite fleeer bilder…

Tänkte att ni ändå kunde få smaka på lite mer bilder. Lyckades ju komma över Josefins kamera, där hittade jag bilder på mig själv. Vad kan inte vara bättre i min egen blogg? :)
IMG_3591
IMG_3592
Kristallbaren i Cosmopolitan, en sjuk skapelse. 2 miljoner kristaller pryder en bar i tre våningar. Kostnaden för denna historia sägs vara helt vansinnigt stor. Har man inget annat att lägga pengarna på, så varför inte kristaller.

IMG_3582
Tillbringade i alla fall 3 timmar vid poolen under gårdagen, för att styra upp en trevlig bränna.

IMG_3586
IMG_3589
Josefin drack Strawberry Daiquiri medans jag körde en Bloody mary, sjukt gött!

IMG_3576
IMG_3574
IMG_3573
Och så avslutar vi med lite blandat på mig själv.

Glömde förresten att tillägga att vi alltid besöker Hard Rock Café och TGI Fridays överallt där vi reser. De har öppnat ett nytt Hard Rock här, plus att det finns en drös med Fridays-hak, så vi ska försöka avverka dem som lunchställen. Adjöken!

1 kommentar:

Mr:P sa...

Tråkigt ställe! de med kristallerna... ;)