Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, mars 29, 2011

Förlåt, men ni kommer att förstå...

Jag har sannolikt en snabbt tvinande liten skara människor som tittar in fortfarande.

Det är väldigt mycket i huvudet nu, ni kommer att förstå framåt i tiden. Förmodligen när saker lugnar ned sig om de nu gör det och bloggen lever vidare så kommer det finnas otroligt mycket att blogga om.

Har ju som alla vet ett stundande bröllop, men det är inte bara det...

Vet i ärlighetens namn inte hur jag ska orka/hinna med, hoppas att folk i min närhet har överseende med att jag kommer vara lite borta...

Vi hörs snart igen...


4 kommentarer:

Jennie sa...

Som vanligt med dig min vän.. Glöm inte bort att andas och ta en stund för dig själv.

Anonym sa...

Vi tar fram pop-cornen och sätter oss ned och väntar :)

/Snobben

Anonym sa...

hahaha/garv garv/snobben

Anonym sa...

Håller med föregående:)