Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, mars 18, 2011

Ok, inte det dyraste rummet men...

Det är ju brutal nostalgi att se en 14" tjock-tv...

11 kommentarer:

Anonym sa...

jomen ni kom väll inte dit för att glo på Tv elle????

Fredrik Envier sa...

Du kunde haft en poäng...OM inte, detta var bara en av alla detaljer som gjorde att hotellet sög verkligen häst!

Jag kommer blogga utförligt om diverse detaljer i hotellet som satte ribban. Att sedan ha mage att ta 1.100 spänn för något som knappt är värt att benämnas vandrarhem är för mig ofattbart. :(

Suck.. sa...

Ja,ni är ju så fina i kanten så...NOT!

Fredrik Envier sa...

Har inte påstått att vi är fina i kanten på något vis. Men det här hotellet var fan under all kritik!

Humor sa...

Ni är under medelklass och bör därför inte försöka framställa er som annat heller. :)

Fredrik Envier sa...

Under medelklass var kanske att ta i...

Josefin sa...

Under medelklass,eehm sa han/hon som kravla i avgrunden:)!

Anonym sa...

Jepp,vissa av kommentatorerna kanske borde se över sitt eget sk liv innan de börjar ösa dynga...

/Snobben

Anonym sa...

Vilka idioter som kommenterar... bry er inte om dom

Ida sa...

Släng upp din fullständiga utförliga analys av hotellet nu då, nyfiken på vad du har att säga om det hela, haha, jag har min uppfattning, undrar om din är i samma nivå som min. Tjingeling! Kram Kram

Anonym sa...

Ja,det påminner om hotell där man betalar per timme....

/Snobben