Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, juni 28, 2010

Bröt trenden




Blev inte grillat ikväll... :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har wn wnkwl fråga äter inte ni husmanskost?Tänker på att barna måsste ju ha i sig det.

Fredrik Envier sa...

Klart vi äter husmanskost, läser du inte min och min sambos blogg? Sen att vi grillar extra mycket när vädret tillåter är väl inte hela världen? Jag menar, lax, kycklingfilé och kött av olika slag är väl nyttigt det med? Hela hösten och vintern består ju av ren husmanskost. Sen är det ju inte lika kul att blogga om korvstroganoff som det är om marinerad kycklingfilé. ;)

Anonym sa...

det har jag missat då,men det jag menar visa lite bilder på det med och inte bara detta köttätande...

Jeanette sa...

Ser ut som en Liljehallen pizza :)

Anonym sa...

Barn MÅSTE ha i sig husmanskost..ha ha det dummaste jag hört. Barn behöver näringsrik och varierad mat, utan onödiga tillsatser sen om det är husmanskost eller inte. Grillad kyckling/lax med grönsaker kan vara nog så mycket nyttigare än fläsk och potatis.