Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, juni 18, 2010

Ett så jävla dyrt bröllop

Med tanke på vad bröllopet kostar kan man ju fundera om de inte kunde kostat på Daniel en tandblekning? Tanten längst bak verkar förvisso inte ha några tänder alls.


Notera att vi upplever detta i HD-kvalité, annars hade vi säkert inte märkt ett skit. :)

7 kommentarer:

Friday sa...

Mohaha!!

Anonym sa...

Jag tycker det är bra att han har gula tänder, man måste sticka ut lite! jag menar...hur " på" är man med blekta tänder!!

Angelica sa...

Och ändå går det rykten om att både Vickan och Danne blekte gaddarna tillsammans på Corinne and friends i Sthlm.. kanske inte fastnade på Dannes då(:

Chrille sa...

Kommer ni att stå vid kortegen eller nöjer ni er med tv-soffan?;)

Anonym sa...

titta på dina egna du!!!!!!!!!

Fredrik Envier sa...

Nu ska jag inte gifta mig för miljontalskronor, eller hur? Det var ju därför jag kommenterade. När jag ska gifta mig och det rör sig om några hundratusen...då ska jag nog fan se till att bleka tänderna jag också trots en bleknande budget i jämförelse.

Larsson sa...

såg den där konseären men med 5.1 ljud och i full hd kändes nästan som dom satt bakom en och spelade.