Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, april 11, 2011

Fag face and baby feets

Jag är inte fåfäng, verkligen inte. Nog för att jag kan gilla att klä upp mig ibland, men vem gör inte det? Jag springer inte på ansiktsbehandlingar och liknande. Jag använder inte botox eller annat, i normala fall. Men jag tänkte göra mig till, inför bröllopet. Sen får vi se hur mycket det ger. Har ju redan dängt i botox i pannan som slätar ut sig mer och mer. Inte mycket movements där kan jag säga.

Varför bloggar jag om det här igen då?! Jo...nämligen så att jag blivit inbokad på ytterligare fem tider på Skincare. Det är pedikyr, portömning, aha-syra och gud vet allt. Kommer få ett riktigt "fruktigt" ansikte till bröllopet, för att inte tala om baby-lena fötter.

Ska även bleka tänderna och justera lite andra skönhetsdetaljer, samt fyra inbokade tider hos min frisör/baby innan bröllopet...

Jag vet att det bara är för mycket, så bespara mig de kommentarerna. För de som känner mig så går jag oftast all in när det är något som ska göras, så även här... =) Det är ju inte direkt så att jag kommer fortsätta med allt det här, såvida jag inte fastnar för någon av behandlingarna dvs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart! Ska man passa på och göra sig extra fin så är de väl för detta :) och sig själv!

/Jenniiiie