Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, april 14, 2011

Lite sugen på att byta upp oss

Spanat in en bil till familjen. Börjar bli dags för en lite större variant. Josefin säger vansinne. Ja ja, pojkdrömmar kan man väl ha fast man ska fylla 35...? Eller blir man typ gubbsjuk då?


10 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med blivande frun,vansinne!

Kan du inte vänta med 40-års krisen ett tag till?

/Snobben

Anonym sa...

Haha, ska ni köpa en gammal avställd husvagn.

Registreringsnummer: DCF492
Fabrikat: ASTRAL POPULÄR SLÄP
Färg: VIT Fordonsslag: SLÄP
Fordonsår: 1967

Juha sa...

fick du ens kredit beviljad på din nuvarande bil?

Fredrik Envier sa...

Juha, ja!?

Fredrik Envier sa...

Det vansinniga är oftast det som är kul också... 40-årskris?! Är det kris för att man försöker krama ur det goda ur allting? ;)

Anonym sa...

Han driver ju bara med sina bloggläsare.

Anonym sa...

Asså vafan är det för fel på folk som kommenterar? Klart du ska köpa ny bil! Man lever bara en gång,passa på att ha kul! :) mvh adde

Jeanette, stolt audi-ägare ;) sa...

Jag brukar oxå spana efter Q7:orna! :) Jag gillar :)

Fredrik Envier sa...

Hahaha, nej, det är ingen avställd husvagn. Däremot står det fel på regnr, ska vara 491 vill jag minnas. En Audi Q7 V12 6.0 liters diesel.

Anonym sa...

Ok Fredrik, jag backar!

Live the dream!

/Snobben