Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, april 16, 2011

Spelar i en annan liga

Någon bitter människa kommentera att jag spelar i en helt annan liga än Josefin. Så jag är nu ute och sonderar marknaden på produkter som kan hjälpa mig ikapp. ;)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Fredrik, hon är ju snyggare än du. Behöver du väl inte bli sur över. Var glad istället att du hittade någon som lirar elitserien när du själv inte platsar i korpen

Fredrik Envier sa...

Vem är sur? Du tror väl inte att nedlåtande kommentarer från dig berör? Vanligtvis brukar det grunda sig i ett mindre klädsamt liv hos den som spyr galla över andra.

Anonym sa...

Fascinerande vad märklig smak en del har. Jag tycker du är vansinnigt mycket mer snygg, i jämförelse med Josefin. Detta sagt utan värdering av personlighet eller likn. - endast en objektiv åsikt om utseendet.
Ha en bra dag, ni båda!

Anonym sa...

Ja tänk det är väl ändå tur att alla har olika smak, hur skulle de annars se ut om alla ville ha samma?? Njut av varandra så länge ni älskar varann! Kärlek till er båda!! :)