Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, maj 10, 2011

Det luktar svensexa

Nu vet jag ju verkligen inte om det ens blir nån svensexa, jag har inte fiskat eller lobbat för det. Jag har till skillnad från Josefin, undvikt och fiska kring ämnet. Om nån vill köra, så ska jag inte försöka att förstöra överraskningsmomentet.

I dag kom dock något "oroväckande" som kändes lite uppenbart. Min gamle vän Tom frågar efter numret till platschefen på Atea, med den urusla motiveringen att de skulle lira golf.

Klart som korvspad att de har något skit i görningen... Nu är det fan dags att börja se sig över axeln den närmsta tiden.

1 kommentar:

Mr:P sa...

Men fredrik! Golf är ju "inne" nu... ;)