Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, maj 08, 2011

Strippor i all ära, jag säger bara SLAVEN TOMMY

Ja, inte helt oväntat så hyrde de in en strippa till Josefin, detta fick jag berättat från en glad Tommie Falk som suttit på andra sidan ån och sett spektaklet…

slaventommy
En av Josefins läsare noterade detta och tipsade då om Slaven Tommy, en annan variant istället för strippa. Till en början när jag läste personens blogg, så tyckte jag att det var helt sjukt och vansinnigt. Efter en tids läsande så är det fortfarande sjukt, men istället för vansinnigt så blev det genialt. Hur muppigt som helst och bara hur sjukt och kul som helst. Man bör vara lite skev för att förstå humorn i det hela. Nu kan Slaven Tommy höra av sig till mig, jag vill ha 20% av alla bokningar som kommit via min blogg. ;)

2 kommentarer:

Alex sa...

Fett sjuk, haha :). Nice way to make a living :)!

Henrik sa...

Skulle vara sjukt kul att boka han till frugan och hennes väninnor när de kör dammiddag :-D
/Henrik