Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, maj 04, 2011

Tvätta bilen igen

Andra gången den här veckan. Hälften av Uppsalas fåglar valde nämligen att skita ned bilen igår. Eller ena sidan. Snyggt?!


6 kommentarer:

Danne sa...

Är det verkligen smart (aldrig beskyllt dig för det) att börja i nattklubbsbranschen igen när du är familjefar och har ett vanligt jobb?

Fredrik Envier sa...

Smart vet jag inte. Men däremot vet jag att tar man inte chanser när de kommer, så sitter man där bitter sen och ångrar sig när man blir gammal. Jag tänker inte vara bitter när jag är gammal... Tänk om alla som hade nyfödda barn skulle lägga ned sina krogar, oj du gossa...då hade du ingenstans att gå.

Danne sa...

Aja, lycka till. Ska bli kul och se om du kan göra något bra av den gamla lokalen. Var längesen någon lyckades. Seven höll egentligen bara i 2 år innan det började dala.

Fredrik Envier sa...

Då får jag lov att korrigera lite. Seven existerade bara i 2 år, under den tiden gick det skitbra. Efter att Seven lades ned gick jag ur, efter detta så började det dala.

Vad kan det bero på? :)

nicke n sa...

Ska du hitta på nåt i kalas gamla lokaler eller vad händer?:P

Fredrik Envier sa...

Väljer att hålla exakt vad och när det händer lite halvhemligt tills vidare. Den dagen jag väljer att gå ut vitt och brett med det så kommer ni kunna läsa om det här.

Kul kommer det bli i alla fall! :)