Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, mars 19, 2008

Alfapet


Vi har äntligen lyckats köpa hem Alfapet. Premiärspel ikväll. Jossan har inte spelat på säkert tio år så vi fick se det som några provomgångar. :) I det här nya förpackningen av Alfapet fanns det massa nya grejer... Se bara vilka skitbokstäver jag satt med ett tag. :) Nu ska vi sova. Natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe.. kul att hitta din sida här gubben.. RIKTIGT länge sen nu... nåväl.. alfapet är något jag och niklas (bambam) också håller på med nuförtiden... några ord som är godkända med z. ZOO,ZON,OZON,AZUR,AZER
andra trevliga ord är väl SCH som faktiskt också är godkänt.. du har inte hittat BETAPET.se än som jag och Hasse har hittat till?=O) Kram kram LillAnnie
www.metrobloggen.se/lillannie