Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, mars 28, 2008

God morgon


Sådär, då har vi fått oss en lite eftermiddagsvila. Känner sig nästan som en ny människa jämförelse med tidigare. Ett litet undantag dock, magen är fortfarande inte i fas och illamåendet är tyvärr kvar. Det gör att hungern är inte riktigt den bästa. Men jag ska inte besvära er med mina besvär. :) Tanken var att vi skulle äta på restaurang idag och sedan vidare till Pacha. Får se hur vi gör med middagen, klockan har ju faktiskt hunnit blivit en del nu. Kan säkerligen inte göra som i spanien, då man kan käka kl 22 på kvällen och det är fullt normalt. Tar mig en gin och tonic medans min fru gör sig vackrare än vad hon redan är. ;-)

Inga kommentarer: