Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, mars 20, 2008

House-hysterin

image Pga denna hysteri om att jag skulle vara lik har ju självklart lett till att jag blivit tvungen att kolla på serien ett par avsnitt för att verkligen se likheterna... Följden av detta har blivit att jag älskar killen, han är ju helt störtskön. Jag har absolut inga problem att längre liknas med killen. Visst är han mellanåt sjukt elak och genomgående fräck, oblyg och bara störtskön. Men i gubben så finns det också hjärta, vilket man tydligt fick se i senaste avsnittet med komapatienten. Kommentarerna kring likheten har till det närmaste haglat in, eller nja, duggat lite lätt kanske man ska säga. Kul att se att visa är glada över att jag "i princip" erkänt som en kommentatör sa.

Summa summarum, jag gillar House och kan gå med på att jag kommer likna honom när jag blir äldre. Idag anser jag mig vara en snygg förebild ÅT House.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se upp för att bli House-beroende!
En av de bästa serier just nu som går, förutom californication - se den om ni inte gjort det.

Kram från snöiga Skåne

Anonym sa...

Se upp för att bli House-beroende!
En av de bästa serier just nu som går, förutom californication - se den om ni inte gjort det.

Kram från snöiga Skåne