Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, mars 18, 2008

Fredde VS House

freddevshouse
Nu har jag hört det några gånger för mycket, att vi skulle vara lika... Jag och den här House. Har till och med försökt att efterlikna hans ansiktsuttryck, för att göra det lättare och mer likt... Ett fattigt program gjorde en liten usel morphning också... Se om jag lyckas få in den nedanför!

4 kommentarer:

Anonym sa...

AHAAA!! det är därför jag tycker att du är så snygg! hahaahaha. (är hemligt kär i house. dom där ögonen alltså. gah.)

Anonym sa...

ni är faktiskt SJUKT lika alltså ... läskigt lika nästan :)

Anonym sa...

Fan vad nice att du äntligen krypit till korset och (i princip) erkänt er likhet..fixa nu en käpp, bli lite drygare och skapa dig ett ordentligt tablettmissbruk så kan inte ens era mödrar skilja er åt..

Anonym sa...

haha, hade inte tänkt på de tidigare.. men ni är lika!!