Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, juli 16, 2011

Inne på damtoan

WC_110715-4
Gjorde det förbjudna och smög in på damtoan... Jag menar, den här delen av lokalen är förmodligen den jag lär spendera minst tid på, så varför inte lägga några extra minuter nu...

damtoa
Egentligen kommer det mer se ut så här…kan vara lite svårt att förstå när man ser de här bilderna… ;)

WC_110715-20
Eller slå dig ned i en lyxig lounge… Ja, nu är det förvisso inte städat…

lounge3
Men när det är städat så ser det faktiskt riktigt bra ut… ;) Ledsen, bilden är sjukt mycket större från början, men jag bara måste beskära den… Kan ju inte släppa allt redan nu… Nyfiken?

 

WC_110715-2
Ja, utan att ljuga så är det lite kvar. Måste på med lite färg, upp med nån bardisk…sen ska du se! ;) Kan väl avslöja en sak, att det kommer att stå en 12,8 meter lång bar här…exakt vart det här är, det säger jag däremot inte! :p

5 kommentarer:

johanna jordgubbe sa...

jag är otroligt nyfiken..

Anonym sa...

hoppas på där vid rådhuset där de river å grejar! =))

Anonym sa...

snyggt! hoppas på ett betydligt mer classy ställe än kalas..

Fredrik Envier sa...

Skulle gärna undvika att dra någon som helst paralell till någon annan klubb. Siktar på att bygga något unikt, snyggt och classy! ;)

Malin "Molle" Johansson sa...

Ser ut att bli riktigt fräscht ! Spännande ! :)