Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, juli 31, 2011

Läste du UNT i fredags?

image
Om inte så ligger den artikeln nu även ute på nätet HÄR om du vill läsa. Inte helt oväntat haglade de in en del syrliga kommentarer kring ämnet. Jag klandrar dem förvisso inte, med tanke på hur lätt det är att döma om man inte har insyn…

10 kommentarer:

jannice lindell sa...

lycka till med eran nya nattklubb! Var kommer den ligga om man får fråga? Eller är de hemligt de med?=)

Anonym sa...

Vart får ni pengarna ifrån? Ingen av er har miljoner att lägga! Så, vem äger skiten?

Fredrik Envier sa...

Har väl ingen skyldighet att presentera hur vi finansierar det hela? VI äger "skiten" som du kallar den, vi har ordnat finansiering. Du får fortsätta och klura på den lite...

Mr:P sa...

Längtar tills premiären, och juldagen!:) Hoppas jag står på listan på juldagen... He he! :P

Anonym sa...

Hej!! Jag tycker det är så roligt att någon vågar satsa på något nytt!! Läste artikeln och hoppas att ert hårda arbete lönar sig väl!! väntar med spänning för att se nya stället!

Stora lyckönskningar/ Josefin

Anonym sa...

Hej ! Jag skulle bli så glad om du kunde lägga ut receptet på din grymma pastasås som någon pratade om i komentarsfältet för ett tag sedan....

Anonym sa...

Kul & lycka till! =)

Anonym sa...

Grattis till nya nattbklubben. Man brukade gå in på din blogg lite då och då bara för att se om du hade nåt på gång och nu har ju det. Du är väldigt ärlig och ödmjuk när du säger att whiteclub ska vara en komplement till resten av klubb scenen i uppsala. Det gillar jag väldigt mycket. Om du behöver nån som kan lite av allt inom nattklubb hör av dig haha. (azadrahimi@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej!
Brukar läsa din blogg till och från. Ska flytta till Uppsala i höst för att plugga och blir sjukt peppad när jag såg detta :) Vart exakt är det den ligger? Är det i gamla Sevens lokaler?

Eva Wennman sa...

Det kommer bli så bra med dig i täten! Är det någon som kan detta med nattklubbar och event så är det du! Stort lycka till och stort Grattis!!!!