Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, juli 21, 2011

www.WHITECLUB.se

image
NU är det ändå helt officiellt… Eller, ja, hemsidan är det i alla fall. ;)

7 kommentarer:

Mr:P sa...

Bra där! Äntligen... ;)

Anonym sa...

Wow!! det ser jag fram i mot! när är prem? :)

Anonym sa...

-Vart ska vi gå ikväll?
- På WC...

Haha, hur kul som helst ju :-)

Fredrik Envier sa...

Ha ha ha, riktig dasshumor! :)

Kroganställd sa...

Är du inte nervös att starta något i lokalen som är som Bermuda triangel of nightclubs? Det ligger ganska off på fel sida av stan från BJ, Flurran och Saluhallen sett.

Men som du sa tidigare. Än är den sista idioten inte född. Frågan är således: Vem kör efter dig.

Fredrik Envier sa...

Väntade mig faktiskt lite syrligare kommentarer av ditt slag.

Nu är det inte så att andra sidan av ån är ett stort krogstråk. Vi har trots allt en mängd guldkorn på den här sidan av ån, där vi står som enda nattklubb för närvarande. Plock, Gillet, Magnussons, Tilltugg m.fl ligger ju faktiskt på den här sidan av ån och är välbesökta hak.

Men visst, det kan väl rent teoretiskt gå åt helvete för mig med. Vem som tar över rodret vid en sådan händelse, det kan jag omöjligt svara på. Förhoppningsvis får vi inte svar på den frågan heller... ;)

Seså, önska mig lycka till nu!

Anonym sa...

Lycka till Fredrik. Tittar förbi på juldagen. Lista?