Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, juli 19, 2011

NEJ, MIN SAMBO/FRU/FLICKVÄN SÖKER INGA VÄRDINNOR TILL WHITECLUB

Nån jävla idiot ringer runt och utger sig för att heta Josefin Envier, ber folk som vill jobba som värdinnor på WHITECLUB att komma till stället nu på Fredag.

Det är det mest idiotiska, patetiska skämt jag hört talats om. Totalt humorlöst! Min fru ringer inte från hemligt nummer, har sällan dålig mottagning, vilket den här fjortonåringen verkar ha.

Hon ringde även mig idag, men då utgav hon sig för att vara en gammal Seven-gäst…samtalet blev inte långvarigt, eftersom jag fatta på en gång att det var skit.

Vet inte vad syftet skulle vara med detta låga och otroligt humorlösa skämt, men jag kan garantera att den personen kan få en minst sagt otrevlig överraskning!

1 kommentar:

johanna jordgubbe sa...

än är inte sista idioten född..