Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, december 09, 2010

Deja vu

Photo dec 09, 20 48 54
Du vet, ibland känns det så jäkla verkligt att man varit med om en situation tidigare... Så läskigt likt att man kan känner ett obehag i kroppen. Folk som vet säger att det blir ett fel i hjärnan och den skickar ut signaler som gör att man tror sig varit med om situationen tidigare. Idag var jag med om en sådan sak, jag fick nämligen ett paket idag. I paketet låg en HTC Desire HD.

Men nu är det här inget hjärnfel, det här var jag ju med om för ganska precis en månad sen. Nu råkade jag ju “ge bort den” på julfesten jag var på i fredags, till någon glad stackare som stoppade den i sin ficka… Surt sa räven och beställde en ny! :(

Inga kommentarer: