Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, december 12, 2010

Min pyssliga flickvän

bedpicture
Jag har ju en flickvän som älskar att pyssla och fixa. Tänkte bara berömma henne lite för det, men också kommentera hennes egen upptäckt, Lycka-skylten som nu inte längre sitter centrerat. En spontan tanke skulle kunna vara att vårt glada sexliv flyttat sängen flera decimeter till vänster, vilket i sig är rätt lustigt hur sängen skulle kunna flytta sig i sidled (blunda och fantisera så fattar du). Det är ju en charmig och lite smått erotisk teori. Eller så är det bara så att Josefin vill ha mer plats på sin sida, så hon har helt enkelt skjutit sängen bort mot mig. Jag tror på den senare teorin, allra helst för den första blev åtmistone väldigt knasig när jag blundade och försökte se det hela hur det skulle gått till.

Nej, nu ska jag väcka Josefin i soffan och flytta in henne i vårt hotel room! ;) Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äh va sjutton, vår säng flyttas också i sidled.. tro mig, den kan det ; )