Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 16, 2011

Bröllopsplanering

Sitter varje kväll med lite planering. Ikväll var dock ingen höjdare, Josefin har varit märkbart trött efter en alltför lång arbetsdag. Vi kom in på ekonomin... jag kan ju vara rätt överdriven när det kommer till att arrangera saker. Självklart vill jag inte ha annat på vårt bröllop.

Inbjudningarna är dock klara, får kuvert imorgon. Det lär göras klart i helgen och sannolikt postas måndag. Jag är sjukt nöjd med dessa, även om de kostade tre gånger vad det var tänkt från börja. ;)

Fiskpinnar till varmrätt lär väl funka? ;)

Nu ska vi viska fina ord till varandra och leka man och hustru. Natti...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni någon fotograf än?

Fredrik Envier sa...

Tänker du på riktiga bröllopsfoton, så nej.

Anonym sa...

Kolla in Mikaela Rudhner... Fotograf Mikaela Rudhner på facebook....

Anonym sa...

www.fotografcarin.se där har ni en riktigt bra fotograf./Em

Eli Eriksson sa...

Hej Fredrik! Nu ska jag också skriva en kommentar! =)
Bröllopsfotograf vet jag några som gör fina foton -men det beror ju på vad ni vill ha för typ av foton. Min kusin och hans fru fotar, deras företag heter lönnbackafotograferna -sök på nätet o kolla hemsidan, de finns på fb också. Vi har fotat våra barn där en gång när våran minsta va liten -jättenöjda!
Lycka till!!

Mvh Elisabeth