Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, februari 11, 2011

Jag är så jävla nervös

Har ju tyvärr varit ute i sista sekund med bröllopsinbjudningarna, så jäkla jag så det finns inte. Typiskt! Tidsoptimist och i sista sekund. Detta har ju resulterat i att jag grillat min stackars tryckare , för att inte tala om AD-människan som gjorde originalet.

Nästa problem är att inbjudan kommer kosta en del, vilket gör att kraven på den stiger ännu mer. För är det så att den kostar relativt mycket och sedan inte är något mer märkvärdig än en vanlig inbjudan som folk gjort själva...så får jag svårt att motivera kostnaden för min blivande fru.

Nu är det så att korten är klara, jag har dock inte ännu sett dem men kommer få dem i helgen... Jag är bara så jävla nervös, för att de kanske inte riktigt håller den kvalité och känsla som jag eftersöker... :(

Josefin tycker jag är skitjobbig, men eftersom jag inte har planer på att gifta mig fler gånger vill jag att allt ska vara perfekt och väldigt få kompromisser.

Well, du som läser det här lär inte få se inbjudan (inte på bloggen iaf) förrän möjligtvis när den postats och alla fått tid att titta på den.

Inga kommentarer: