Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, februari 07, 2011

Jag är inte överdrivet förtjust i djur...


Foto: Taman News/AFP

...och jag har en stor gnutta skev humor. Men det här är fan så till och med jag tvekar om jag ska skratta eller snarare bli förbannad.

Hela artikeln finner du i Expressen.

Jag menar, det är väl inget snack om att den stackars åsnan "kunde" flyga, det är ju snarare frågan om HUR rädd den stackarn blev. Historien slutar ju så tråkigt att åsnan dessutom får en hjärtattack och dör. :(

Jag skulle vilja att Pappa Donkey fick ge på uppfinnaren till detta hyss en omgång i utgång numero två. Inte för att den behandlingen ens skulle vara i närheten av det som åsnan fick vara med om.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jag blir både förbannad och ledsen...

Anonym sa...

Jävla idioter är vad dem är! Hur kan man göra sådant mot djur? avliva dessa idioter till människor istället.