Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, februari 05, 2011

Fredagsfräckis är sååå 2000…

image
…nej, jag är lite less på gamla fredagsfräckisar och Gert Fylking. Rosa Adidas-overall känns liksom inte aktuellt…

Härom dagen pratade jag om en blogg, en sjuk blogg med vulgära uttryck och ord som skulle få den mest vana skitsnackaren att rygga tillbaka. Jag pratar om en kille som skriver på ett sätt så man sätter lördagsoxen i halsen och spottar ut amaronen över bordet.

Men om man sansar sig och läser vidare, tar in texten, så ser man snart att det finns någon sorts talang. Jag har ännu inte kunnat sätta ord på talangen, om det nu är en talang eller bara något jag fått för mig. Jag menar, hur högt är min poetiska talang rankad, not much?!

Jag skriver nu en sista gång och jag menar det verkligen, denna blogg är INGET för känsliga läsare. Det innehåller väldigt få bilder, men i detta fall säger en text mer än tusen bilder! Gå INTE vidare om du är inte är redo på precis vad som helst.

roberkjol
Bloggen jag talar om, skrivs utav en gammal skolkamrat till mig vid namn Robert Angermund, årets lördagsfräckis genom tiderna: http://robertangermund.se/wordpress/

robertudda
Enoy!