Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 02, 2011

Ja, Sindy är nöjd i alla fall

Då är pappa nöjd!

5 kommentarer:

farmor sa...

Jå hon ser onekligen väldigt nöjd ut....Farmors lilla hjärta...Pussar på dig.

Chrille sa...

Jisses vad det lät om din audi när du drog på för att ambulansen skulle förbi idag vid dragarbrunn!!!

Fredrik Envier sa...

Chrille, tänk då på att det är original! ;) Kunde blivit en liten incident där nämligen. Fatta inte varför "idioten" stod och väntade fast han hade förkörsrätt han som kom från höger, sen när jag skulle smita över ser jag en ambulans från andra hållet...då var jag ju halvvägs...då var det bara att stämpla och ta sig över fort som fan! ;)

Chrille sa...

Ja det såg faktiskt dramatiskt ut!Ambulansen kanske hade stannat där istället;)

Josefin sa...

Ni e så fina <3
Älskar er!