Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, februari 22, 2011

Dagens citat

Tyvärr så snappar jag inte upp dagliga citat från min blivande fru, men ibland kommer det citat som jag bara inte kan låta bli att dela med mig av. Imorse var ett sådant tillfälle.

Lite bakgrund:
Jag kommer ut i köket på morgonen och Josefin står och sminkar sig vid spegeln, tittar lite misstänksamt på byxorna hon har på sig och det tar inte speciellt lång tid innan hon replikerar...

Citat:
Alltså jag bara måste ha ett par såna här byxor. Det är bara såna här byxor som gäller i sommar. Har man inte ett par såna här byxor så är man rökt!


Där hör ni, alla ni som är slavar under modets stränga lagar.

2 kommentarer:

Mr:P sa...

Galet! :) Men mönstret kanske inte var den "finaste blomman i buketten!" ;)

jannice lindell sa...

hihi,söt blivande frus citat!!