Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, februari 03, 2011

Tankar från herrtoan

Det är inget aktietips som kommer här, utan en annan sak jag funderat på. Det är nämligen så att jag med jämna och ojämna mellanrum ramlar in på en blogg. Bloggen skrivs utav en gammal skolkamrat till mig från tiden jag gick i högstadiet.

Nu till saken, bloggen är så skev och vulgär, vilket är orsaken till att jag inte vågar lägga ut länken. Men av någon skev och samtidigt pinsam anledning kan jag inte låta bli att komma tillbaka.

Till det hela hör att bloggaren faktiskt har talang, vilket till en början kan vara svårt att se bland alla grova ord.

Vet fortfarande inte om jag vågar länka till bloggen, med tanke på alla sorters människor som läser denna blogg...

Oj, nu måste jag sluta...

2 kommentarer:

Tessa sa...

Fantasktiskt roligt! Vi har denne bloggare som gemensam bekant från förr, och bloggen är minst sagt unik!

kusin Elin sa...

Du måste maila mig länken till denna blogg! Sjukligt nyfiken!