Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, september 08, 2010

Fulparkera vs VIP-parkera




Jag brukar 99% av gångerna vi åker till Gränby fulparkera, dvs ställa mig där det inte är tänkt att man ska stå, med resultat att man får gå kortare och minimerar risken för dörruppslag från andra bilar. Men en parkering som dels är bättre men också närmare är ju VIP-parkeringen utanför dörren... Har många gånger undrat VEM som parkerar där, härom dagen fick jag svaret...

3 kommentarer:

Anonym sa...

V E M ?

Anonym sa...

Det finns dem som brukar repa lyxbilar som öppet visar att dem är rädda för dörruppslag. Dem vet att det känns mest för dem.

sunk sa...

ser onekligen ut som tobbe faktiskt :)