Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, september 25, 2010

Nya tag på Kalas

image
Kan väl erkänna att jag är lite nyfiken på hur det går för de nya killarna på Kalas. Så jag tänkte att jag skulle gå in på hemsidan och möttes utav det här. Tolkar det som inget annat än uteblivna fakturor. Misstänker dock att kalas-sidan fortfarande står på tidigare ägare. Well well, det löser sig väl snart… Hörde något om att inredningen av lokalen var en salig mix av People, Lotus, Seven och Kalas. Det mest mystiska var väl att det fanns delar av Lotus i lokalen?! :)

Well well, hoppas att ni får igång det hela nu när smutset är borta! Kör hårt och lycka till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg den skalliga delägaren på beijer i veckan bygger dom om?

Fredrik Envier sa...

Har bara hört att lite gamla inventarier tittat fram... Nån spik slår de säkert i lite här och var. :)