Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, september 30, 2010

Sindy kommer hem från skolan




Hur söt är man inte?

7 kommentarer:

Farmor sa...

Men lilla hjärtegryn....finast i hela världen..Farmor älskar dig av hela sitt hjärta.Lillskruttan kramar o pussar på dig.

Anonym sa...

Men så söt hon är,kämpar med väskan lilltjejen..kram från Gun-Britt

Anonym sa...

Söt! Men hur kan du tillåta smutskastningen av dig på din flickväns blogg. Att hon släpper fram det som antagligen är lögner och rykten ger det trovärdighet. Sätt ner foten, nu tror halva Uppsala att du är en skitstövel.

Fredrik Envier sa...

"Tillåta"? Det är väl inte riktigt så att jag tillåter. Har dock bett henne ta bort hela inlägget, då det bara uppmanar folk till att snacka dynga. Att ge mig in mer i kommenterandet än jag redan gjort skulle bara skapa ytterligare 20 kommentarer. Har mina aningar om vem det är som försöker göra livet surt för oss. Tyvärr kommer personen ifråga inte ha något för det. Tack för stöd.

Anonym sa...

Vem är det du tror? Säger man A får man säga B...
Stå på dig och skriv namnet!

Fredrik Envier sa...

Nu är du förmodligen så klok att du förstår att jag inte tänker ge den personen det, inte heller tänker jag flytta den livliga diskussionen till den här bloggen. Vänligen respektera båda mina val.

Josefin sa...

Jag har en princip att släppa ALLA kommentarer!
Det handlar om att visa att det är äkta,inget förskönande,det är snarare tvärtom,genom att skriva såna kommentarer och inte skicka tex ett mail lr söka upp mig på facebook lr varför inte ringa om man nu vill berätta nåt så viktigt man har tänkt på länge,visar snarare på nån vilja att förstöra när det pratas mkt bröllop och annat lyckosamt i våra liv.
Människan e störd,fungerar så.
Så jäkla svenska att inte kunna unna andra lycka.
Nu råkar jag veta att min man är och varit mig trogen så jag skiter i all B S!
Enda anledning att jag kanske tar bort hela inlägget är av respekt för min stora pojke som ibland e inne och läser.
Annars som sagt så skulle jag aldrig ta bort kommentarer,det är en principsak för mig!
Jag vet och alla som känner vet att han är en fantastisk man som jag tänker gifta mig med den 28 maj!
Fuck the rest!