Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, november 14, 2010

Jay Fu’s med Daniel och Lisa Modéer

IMAG0062
IMAG0063
IMAG0067
När Lisa och Daniel gifte sig tidigare i år, så fick de en middag av mig och Josephine i bröllopspresent. Valet av restaurang blev Jay Fu’s vilket visade sig vara en riktig fullträff. Riktigt kul och annorlunda meny, för den som inte kikat på den så är det en korsning av asiatiskt och amerikanskt.

bjlisadanne
Sjukt gott och verkligen supertrevligt sällskap! Efter middagen gick vi förbi Bullit och sedan vidare mot Birger för lite discodans…  Ska väl erkänna att man varit sådär pigg i kroppen i dag, men detta till trots har vi varit och ätit middag hos Josephines föräldrar då det är fars dag. Min pappa får jag väl ta kontakt med nästa år, eller något sånt… ;)

Inga kommentarer: