Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, november 15, 2010

Senaste tillskottet i familjen

IMAG0070
Nu var det inte många dagar sen jag fick min HTC Desire HD, så jag har ju en leksak. Men i dag kom leksak nummer två, en liten Sony Ericsson X10 Mini Pro. Var tvungen att välja en jobbtelefon och vad kan inte komplettera min stora Desire HD om inte en liten smidig Android-lur med tangentbord.

3 kommentarer:

Mr:P sa...

Så sööt! ;)

Anonym sa...

Min HD började lagga lite ibland när man scrollade i menyn. kollade på lite olika forum och hittade det här http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=826507

Funkar perfekt efter att jag kryssat för USB debuggen. Ett tips bara :)

/Adde

Fredrik Envier sa...

Jag upptäckte samma sak efter två dagar, sen dess har jag haft den ikryssad jag med i väntan på en uppdatering. :)