Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, november 22, 2010

Tack mamma!

mammasindySindy har sovit otroligt orolig, vaknat i med jämna mellanrum och gråtit. Var jättevarm och hade feber, så det har varit ett innerligt pysslande för att få natten att passera. Imorse var hon varm och fortsatt feber, inget dagis med andra ord. Josephine har enormt svårt att vara hemma från jobbet, så även jag…

Jag började med att skjutsa Elliot till skolan, på vägen hem ringde jag mamma och frågade om hon hade möjlighet att komma över en snabbis så jag kunde skjutsa ned Josephine samt svänga förbi mitt jobb och hämta min bärbara dator så att jag kunde utföra lite jobb hemifrån.

Stort tack mamma för att du ställde upp med fem minuters varsel!!!!

Sindy har fått febernedsättande och mycket att dricka, sen har det blivit mycket ligga och vila… I morgon blir det jobb som vanligt och är Sindy inte kry så tar Josephine hemmapasset.

Inga kommentarer: