Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, november 19, 2010

Kukskalle

Kukskalle

Ja, tänk vilka ord som flyger i huvudet när man är arg. Ha ha ha… Lite filmorgie här på bloggen, detta kommer från förra fredagen då jag och Larsan satt och drack whiskey och filmade (uppenbarligen) Josephine när hon mumsa godis. ;) Resultatet, ja det ser/hör ni själva: KUKSKALLE!

7 kommentarer:

elin sa...

Ha ha ha! Vad roligt! Jag behövde skratta lite här i snö-parkerings-kylan. //Elin

Alexandra sa...

Det är kärlek det =)

Anonym sa...

brist av respekt tycker jag

Fredrik Envier sa...

Brist på humor kanske?

Anna sa...

Om man säger kukhuvud till sin partner kallar inte jag heller det humor,utan brist på respekt i ett förhållande!

Elin sa...

Otroligt roligt tycker jag!

Anonym sa...

Mycket underhållande!! Att folk blir upprörda, eller säger att J saknar respekt för Fredde.

Bara för man säger ett hårt ord till sin partner då man blir störd vid ett fel valt tillfälle då man äntligen får äta sitt fredagsgodis i fred.. partner som man lever med, har barn med och ska gifta sig med..då har man ingen respekt för andra parten. Mykt underhållande klipp!