Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, februari 15, 2010

Vägen tillbaka


Jadu, som jag nämnde i ett tidigare inlägg så är det fan inte lätt att komma tillbaka i ett intensivt bloggande som tidigare, blir liksom en uppförsbacke. Vågar inte en sitta på min statistik den senaste tiden, lär ju vara allt annat än motivierande. Jag kör på och så kollar vi statistiken om en vecka, får vi se om vi återhämtat oss något. Ber om ursäkt för att jag haft en sån jäkla bloggsvacka.

Sitter tillbaka på jobbet idag, inte helt kul måste jag erkänna. Då Sindy varit sjuk för första gången har natten varit där efter. Även om det är Josephines natt och hon som går upp och fixar, så påverkar det ju min sömn betydligt. Var även upp vid två tillfällen under tidig morgonkvist för att avlasta henne lite. Måndagen kan ju se bättre ut om man säger så... :(

Min dag ser ut som ni ser på bilden, full av diverse uppgifter att grotta sig in i... En viss skillnad från livet i krogbranschen. :)

Inga kommentarer: