Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, februari 23, 2010

Det var ju det här med rosa




Jo, så var det de här med rosa detaljer i huset. Sist in är inget mindre än ett rosa Eifeltorn. Hur snäll och lätt är man inte att ha att göra med? Själv kommer jag få slå mig blodig för att få igenom sommarens grill, för att inte tala om trädgårdstraktorn. ;) Men jag har lärt mig lite taktik av min nya mentor, som lustigt och passande nog också heter Fredrik. Ni kanske har sett honom på Solsidan? Vilken fantastisk inspirationskälla.

7 kommentarer:

"Jane" :) sa...

Haha snygg bild på Josephine the Queen! Snygg tavla oxå...förutom texten Paris ....

Chrille sa...

WOW!!!DU är verkligen en lättsam och schyst kille du med tanke på den "starka"färgen på tornet!!

Chrille sa...

Var du med när gamla band som Look Twice och några fler eurodance band lirade på se7ven förut?Blev det nån succe?

Fredrik Envier sa...

Fan Chrille, nu är du dåligt uppdaterad tycker jag. JAG VAR SEVEN, jag planerade i princip alla events som skedde där. Minns inte exakt hur pass poppis Eurodiscon var, men folk är ju generellt lite för unga för att minnas den musiken. Seven gäster låg kring 20 år, när Eurodiscon var som störst var de 10 år ungefär... ;)

Chrille sa...

Asså Look Twice och några fler lirade LIVE på se7en förut.Stod så i tidningen iallefall.Sen ang.eurodisco så hör man inte såna särskilt ofta på nattklubbar.Typ:

Corona-Baby Baby

La Bouche-Be My Lover mm

coco jambo dyker upp titt som tätt som är från denna tid med. CIAO.

Nikolina sa...

fan va snygg! vart är den köpt? (a) // Nikolina

Fredrik Envier sa...

Vi var när hon köpte den de första i Uppsala som hade en sån tavla, men det lär väl snart vara historia. Den är köpt på Chili.