Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, februari 18, 2010

Efterlysning!!!

briogo
Min kära flickvän har ledsnat på vår barnvagn, av tusen olika anledningar. Argumenten varierar från gång till gång, men mellan DIG och mig så handlar det om att utrymmet under vagnen är för litet för hennes “små” shoppingrundor. För att få med mig på tåget så trycker hon på att den är så stor i nedfällt läge att den är jobbig att få in i bilen, vilket jag håller med om förvisso…

Nåväl, efterlysningen gäller egentligen någon rackare som jobbar på Babyland eller annat ställe som säljer Brio, det är nämligen en Brio GO vi ska ha. Men jag tycker inte riktigt att det är 6500 gånger kul med ny vagn, inte Josephine heller… Så 10-20% off på priset borde kunna göra susen… ;) Så, personalpris kompis kompis?

Hmmm, fan va fattigt inlägg…det är dock ett inlägg… Haha… ;)

3 kommentarer:

:) sa...

Alltså, bodde inte ni på landet? Typiskt osmart med en vagn som har två små framhjul då? Ploga grus?! :P

Fredrik Envier sa...

Njo, vi klassas nog som att vi bor på landet. Men den lilla väg som vagnen körs här ute är så minimal. Mesta delen körs den inne i stan och runt runt på trottoarer av Fröken i huset.

Vi har självklart vägt för och nackdelar med små hjul flera gånger om.

Anonym sa...

ska kolla med en vän som arbetar som säljare på brio om han vill ge er någon rabatt! Kram Linda