Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, februari 18, 2010

Vattenläcka i väggen av en frusen ledning

rakhyvel
Ja, så lät diagnosen imorse när Lars, Josephine och hennes far (på telefonlänk) försökta komma fram till vad det var som droppade med högt tempo i väggen i badrummet i morse…

När jag gick upp och in i badrummet för att undersöka det hela hittade jag ganska snabbt “felet”, Josephine hade råkat sätta igång en batteridriven Gillette-hyvel som låg i ett hörn och vibrerade mot golvet. Detta i sin tur gav ett skumt läte som konstigt nog påminde om droppande vatten. :)

3 kommentarer:

djlarsan sa...

Hahah fy fan vad bra !!

Anonym sa...

Haha. Bor Larsan hos er?

Fredrik Envier sa...

Han har gjort det till och från i några dagar av skäl som jag inte vill gå in på här.