Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, februari 25, 2010

Rosa Bisazza Marilyn i köket?

bisazzamarilyn
Råkade av en slump se en gammal tjejkompis på Facebook som hade så sjukt jävla snygg mosaik i sitt kök. Efter lite efterforskningar så lyckades jag få reda på vad det var exakt för typ, Bisazza Marilyn hette det… Svindyrt såklart… Så det blir väl mest att drömma, såvida man inte faller på något parti sjukt billigt…

5 kommentarer:

Jeanette sa...

My God! Du har nog blivit lite besatt av rosa grejer ;)
Fast inget fel med det :)

Anonym sa...

För en sekund så trode jag att jag var inne på Jossans blogg.. gnuggade ögonen och kollade adressen. Vad händer fredde!?

Fredrik Envier sa...

Man blir som man umgås??? Hmm...men då undrar jag varför Josephine inte börjar gilla teknikprylar... Hon spottar och fräser fortfarande åt såna ting. När jag pratar om grill och trädgårdstraktor så uppträder hon märkbart ointresserad... :(

Anonym sa...

Hon är kvinna, du är fast i hennes nät :) Vi vet hur män skall tas. heja josephine!!

Nikki sa...

Riktigt fint kakel faktiskt,har sett något liknande i brunt med glitter...jag är ju inte så inne på rosa,men det där var faktiskt fint.Ha det gött