Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, februari 19, 2010

Trött pappa belönar sig själv




Nu har jag varit pappa en hel lång dag, källsorterat och flamsat runt i princip hela dagen... Nu är jag trött, in great need av belöning i form av en heineken... Beklagar skitbilden, men den är från verkligheten, så här ser jag ut...och för en gångs skull ligger inte Iphone bakom det trötta motivet. :(

3 kommentarer:

Diana sa...

Haha, VÄRT!

Anonym sa...

Josephine figurerar inte så mycket alls på din blogg numera!?
Fnurra på tråden?

Fredrik Envier sa...

Nej, det är verkligen ingen fnurra på tråden. Jag har varit allmänt dålig på att blogga bara. Jag och Josephine är så lyckliga vi kan vara. Önskar att alla kunde känna som vi gör för varandra...