Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 17, 2010

Lunch med god vän


Nej, inte idag. Men igår åt jag och Adde lunch i Gränby centrum. Riktigt trevligt och väldigt på tiden. Finns en väldans massa folk där ute som jag inte träffat på bra länge, så hör av dig om inte jag gör det.

Tiden springer iväg och den här veckan är snart slut den med... Helt sjukt, skönt att det är sommar är snart. Problemet är väl att den kommer gå om möjligt fortare.

Imorgon ska jag och Sindy umgås, min lilla sjukling till bebis...


Imorgon är det dessutom planerad födsel för nästa bebis, inte för att jag tror att den har planer på att komma i tid, blir nog sen ankomst där med är jag rädd för. På något lustigt vis är det den bebisen jag längtar mest efter just nu, förmodligen för vi inte vet om det blir en tjej eller kille. Jag pratar så klart om Matte och Helens bebbe.


Nej, nu ska jag jäsa lite i soffan med min godisråtta Josephine...

2 kommentarer:

Helen sa...

Den bilden va ju inte till min fördel!haha

Fredrik Envier sa...

Bara tyst och FÖÖÖÖD NU! =)