Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, februari 19, 2010

Sindy krascha...

Min lilla prinsessa krascha in i köksbordsbenets vassa kant, pang i pannan. Det näst värsta efter kraschen var att detta skedde på mitt skift. :( Hon stod lite oskyldigt och höll pappa i ena handen, medans hon sparka grus med ena foten vilket till slut ledde till att hon tappa balansen och skallade bordsbenet. :(

Snabbt fram med is och kyla och skyla eventuell bula. Efter ett tag var allt glömt och förlåtet.


I guess att det bara är att vänja sig att ens barn kommer göra illa sig, men fan vad det skär i hjärtat när det händer... Tror man måste ha barn för att förstå hur det känns...jag skulle alla gånger ta hennes smärta upphöjt i tusen, när som helst!

Inga kommentarer: