Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, februari 19, 2010

Blåst på lunchen... :(


Just ja, glömde berätta om lunchen som jag käka på Gränby med Lars och en sovande Sindy tidigare idag. Sjukt trevligt sällskap, as always med min gode vän. Jag tog ett gammalt säkert kort, pasta carbonara. Lars gick på något som jag trodde var lyxmeny, helstekt fläskfilé med potatisgratäng... Vad som visade sig däremot var att hans kostade en krona MINDRE än min jävla pasta. Var en snarlik känsla av att vara med i blåsningen. Jag har nämligen käkat här ett antal gånger nu de senaste veckorna av spridda skäl, utan att fatta att köttbiten med gratängen var inte alls något lyxval utan ett jävligt prisvärt alternativ. FNYYYYS!

Inga kommentarer: