Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, juli 08, 2010

Dyra saker lönar sig

Ja, i alla fall när det kommer till verktyg... :) För det här gick inte...




3 kommentarer:

kerstin sa...

Jag tycker du kunde sova bland dina statiska bloggbilder. Idag är du mera fotriktig och " vuxen "

Fredrik Envier sa...

Vore tacksam om du kunde utveckla det där lite mer... Antingen var din kommentar för djup eller för flummig, oavsett vilken så förstod jag inte vad du ville få fram. Skulle det vart en rörlig bild på min trasiga sekatör?

Angiie sa...

Jag tror hon syftar på din header *ASG* Det är det enda jag kan komma på som inte är "fotriktigt" och "vuxet" med bloggen..hahah =)